Nieuws

Hybride werken, hoe doe je dat?

thumb image

7 september 2021

Medewerkersbeleid

Enerzijds willen we terug naar het normale van vroeger en anderzijds willen we ook het goede van het corona-online-werken behouden. Maar hoe doe je dat?

Wanneer vergader je fysiek en wanneer via Teams? En hoe gaat dat dan in een landschapskantoor? En wanneer werk je van thuis uit en wanneer ben je op kantoor?

Verder zijn er sinds corona ook nieuwe communicatiekanalen zoals de chat in Teams. Maar welke informatie deel je nu in welk kanaal zodat informatie niet verloren gaat?

Je vindt de antwoorden op deze vragen op de ON/OFF pagina van de UGent. Tegelijk kan je de tijdens de openingsweek (20-24/9) van de UGent ook deelnemen aan verschillende workshops, webinars en panelgesprekken.

Reactie op “Hybride werken, hoe doe je dat?

  1. Het (gedeeltelijk) telewerken een voorrecht van personeel niveau A, medunkt. Het voetvolk (lees: ATP) is nodig op de werkvloer… ook al is het takenpakket dermate dat er voldoende telewerkbare taken zijn… Ondertussen worden we om de oren geslagen met affiches, workshops, podcasts…Oh ironie….

Reageer hier...

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *